2010. február 8., hétfő

Díjat kaptam!

Ezt a dijat Peter Katalintol es Denes Zsofitol kaptam. Koszonom szepen!!
Gyerekkorom ota alkotok, kezdtem a kotessel, horgolassal, folytattam a varassal, bar ezek a tevekenyseget sosem kottek le annyira mint a gyongyfuzes, ez utobbibol lett igazi fertozes. Igyekszem kornyezettudatos es egeszseges eletmodot folytatni es erre nevelni a gyermekeimet,nem vasarolok elore elkeszitett kajakat, igyekszem mindent magam kesziteni, nem hasznalok vegyszereket es nem ontok a lefolyoba semmit amivel szennyezhetem a kornyezetem. Van egy kis kertunk Szentleleken amit sikerult a tavaszal bekeriteni igy az osszel mar betakaritottuk az elso termeseket. Van ket gyermekem Orsolya - a kedvenc leanyom - het eves,mar fertozodik a gyongyitisszel; Ors-Koppany - kedvenc fiam - ot eves, tole kaptam eletem legszebb bokjat, igy szolt " Milyen szep vagy anyuci!" Kedvenc viragaim a feher narcisz, a feher tulipan, es a feher rozsa. Szeretek kirandulni, szeretem a tengert, a hullamokat ,a sos levego illatat, meg jobban a hegyeket, az erdo csendjet, a madarak eneket, es mindennel jobban a kanikulat.
Akiknek tovabb adom, bar latom nagyon korbejart mar ez a dij:
  • Tundike
  • Hobbi
  • Eva
  • Zsofi
  • Zsedi

4 megjegyzés:

Hobbi-Tünde írta...

Köszönöm szépen! Megtisztelő, hogy rám gondoltál!

Zsédi írta...

Kedves vagy, nagyon köszönöm! Egy nagy puszi érte.

Zsófi írta...

Koszonom hogy engem is kivalasztottal.

Névtelen írta...

Hé, ok, értem, azt hiszem - de ez tényleg működik?